Analytics

Bu Blogda Ara

Fotoğrafları üstlerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

9 Kasım 2011 Çarşamba

Ben Seçkin (Özel) Ayyıldız...

Gazi Eğitim Resim-İş bölümünü 1986 yılında bitirdim. Bir süre (iki yılı Fransa'da olmak üzere) resimle uğraştıktan ve resim öğretmenliği yaptıktan sonra, 1992 yılında Fethi Kayaalp ile tanışarak restorasyon çalışmalarına başladım.

Böylelikle, Türkiye'nin en önemli tablo restoratörü, resim eksperi, ressam ve özgün baskı sanatçısı (gravür ustası) Fethi Kayaalp'in asistanı olarak konuyu bütünüyle öğrenme şansını elde ettim.

Birlikte tam zamanlı çalıştığımız 1992-1998 yılları arasındaki dönemde, Sakıp Sabancı Kolleksiyonu, İstanbul Deniz Müzesi, Raffi Portakal Müzayede Evi gibi ülkemizin başlıca koleksiyonlarına, müzelere ve müzayede kuruluşlarına hizmet verdik. Şeker Ahmet Paşa, Süleyman Seyyit, Osman Hamdi, Halil Paşa, Aivazovsky, İbrahim Çallı, Nazmi Ziya.. gibi çoğunluğu Türk ressamlarına ait 300'ü aşkın tablonun restorasyonunu hocam Fethi Kayaalp ile birlikte gerçekleştirdik.

Sonrasında evimdeki atölyemde restorasyonlarını yaptığım resim sayısı 200 civarındadır. Halen Fethi Kayaalp ile birlikte çalışmalarım da devam etmektedir.  

2011 yazında, İstanbul'un kargaşasından kaçarak Nazilli'ye yerleştim.  Çalışmalarımı Nazilli ve İzmir'de sürdürmekteyim. Evliyim, Zeynep ve Mehmet Erkin adlarında iki çocuğum var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder